Virksomheds-kommunikation

Hvordan kan I nå jeres mål med god kommunikation? Det kan du lære på disse kurser, hvor fokus er på praksis, og hvordan I får jeres kommunikation til at fungere optimalt.

Virksomhedskommunikation

 

Kommunikationsfolk kan have stor værdi for en virksomhed, eller en organisation, hvis de kan bruge deres kommunikation til at varetage virksomhedens strategiske målsætninger.

Det kræver bare at kommunikationen er god, at den er udformet efter de strategiske målsætninger, og at folk faktisk har lyst til at læse deres kommunikation.

Desværre er det ikke altid tilfældet, og det gælder både intern og ekstern kommunikation. Megen virksomhedskommunikation er dårligt udført og har ikke interesse for andre end virksomheden.

Derfor har jeg gjort det til min mission, at hjælpe virksomheder med at udforme kommunikation, som folk synes er interessant at læse, og som ikke kun har værdi for virksomheden.

Denne mission er fokus i mine bøger, i min undervisning og har været det i min praksis i de seneste tyve år. Hvordan får man kommunikation til at fungere i praksis, så folk synes det er spændende at læse, og at den har værdi for deres virke?

Som kritiker og praktiker har jeg en udpræget sans for dét, der ikke fungerer i en kommunikation, og som underviser og pædagog har jeg mange erfaringer med at lære folk, hvordan de undgår klassiske fejl, når de kommunikerer.

I menuen til venstre finder du kurser i virksomhedskommunikation. Under journalistik og retorik finder du andre kurser, der er relevante for virksomhedskommunikation. Finder du ikke hvad du søger, er du velkommen til at sende en forespørgsel. Jeg holder kurser i mange andre kommunikationsemner end dem der er nævnt her.